Webinar: Samarbejde med Microsoft Teams

Lær du om de forskellige muligheder, der er i Microsoft Teams

Microsoft Teams er en del af Office365 pakken, og det er et super værktøj til samarbejde - både internt og eksternt.

På dette seminar lærer du om de forskellige muligheder, der er i Teams. Blandt andet hvordan du opretter Teams, indsætter forskellige kanaler, bruger indlæg, deler filer m.v.

Teams vil erstatte Skype for Business, og derfor indeholder det også tilsvarende funktioner til online møder, chat-funktion, skærmdeling m.v.

Indhold
Introduktion til Microsoft Teams

Oprettelse af Teams:

Tilføj medlemmer
Indstilling for Team

Brug af Kanaler:

Oprette og svare på indlæg
Deling af filer, mapper m.v.
Tilføj andre applikationer

Fildeling:

Upload af filer og mapper
Synkroniser med Stifinder
Samarbejde i filer

Chat og Video:

Brug af chat funktionen
Opret Videomøde
Åbne møder i Teams og mødeindkaldelser      


Praktisk information
Du får et link tilsendt pr. mail på dagen for webinaret.

Alle deltagere modtager efterfølgende en optagelse af webinaret, som er aktivt i 60 dage.

Webinaret afholdes via Cisco Webex Meetings, som du muligvis skal downloade først. Det er dit eget ansvar, at netforbindelse, hardware og software virker optimalt i forhold til at kunne deltage i webinaret, så log gerne på 5-10 min før, så du kan teste din forbindelse. Jensens Kurser, som udbyder webinaret, tilbyder ikke support.


 



Dato

Start03. jun. 2020 17:00
Slut03. jun. 2020 18:30

Sted

Webinar

link sendes senere pr. mail.

Se på kortRejseplan

Pris

MedlemKr. 0,00
Ikke-medlemKr. 525,00
Meld dig ind og deltag til medlemspris

86 ud af 100 pladser tilbage

Arrangør

JLR

Bliv medlem af PROSA

Som medlem af PROSA får du en lang række fordele, som bl.a.

Gratis arrangementer

Juridisk rådgivning

Faglige netværk

Gode bankaftaler og forsikringer

Læs mere