FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Kære medlem - her finder du svar på ofte stillede spørgsmål. Det er din hjælp til selvhjælp, en metode som oftest er den hurtigste vej til løsning af et kendt problem :)
Jeg får ikke en mail, så jeg kan nulstille mit kodeord, når jeg trykker "Glemt kodeord"
Hvis din mailudbyder ikke understøtter TLS-kryptering, så må vi ikke sende mails til dig. Du skal derfor sikre dig, at din udbyder understøtter TLS, før du kan modtage en mail til at nulstille dit kodeord.
Hvis du er registreret hos os med en helt anden mailadresse, skal du bruge denne for at logge ind.
Hvis ovenfor nævnte forslag ikke er gældende, kan det være, at du er kommet til at taste forkert mailadresse ind, da du tilmeldte dig. Kontakt os her.
Jeg får en fejlbesked, når jeg ændrer min mail-adresse på Mit PROSA
Se bort fra den fejlbesked, som du modtog. Din mailadresse er blevet ændret.
Du skal blot logge ud og ind igen med den nye mailadresse for at se ændringen.
(du modtager fejlbeskeden fordi du stadig er logget ind med din gamle mailadresse)
Jeg har fået ny arbejdsgiver og vil opdatere arbejdsgivernavn på Mit PROSA.
1. Log ind på Mit PROSA og vælg ”Opdatér oplysninger”.
2. Sæt slutdato for din forhenværende arbejdsgiver og tryk ”Gem”
3. Vælg nu ”Opdatér oplysninger” igen, denne gang skal du:
4 Rette navnet på din forhenværende arbejdsgiver til din nye og trykke på ”Gem”
Herefter bør navnet på din nuværende arbejdsgiver være opdateret.
Jeg skal flytte og kan ikke skifte min adresse.
Fortvivl ikke. Din adresse bliver registreret automatisk via CPR-registeret. Når du har skiftet folkeregisteradresse, vil din adresse hos os blive opdateret automatisk.
Obs. kontakt os, hvis du har hemmelig adresse, for den får vi selvfølgelig ikke oplyst.
Jeg kan ikke logge ind på Mit PROSA / Post i din selvbetjening
Vi oplever af og til, at medlemmer af Min A-kasse har fået besked om post i deres selvbetjening og forsøger at logge ind på Mit PROSA. De skal i stedet logge ind på: https://selvbetjening.min-a-kasse.dk/#/login/sso
Hvis du ikke er medlem af Min A-kasse og alligevel modtager besked om, at der er post i din selvbetjening, skal du blot se bort fra beskeden.
Du kan kun logge på Mit PROSA, hvis du er medlem af fagforbundet PROSA.
Jeg fandt slet ikke løsningen på min specifikke udfordring her
Så kan du heldigvis kontakte os her.