Fagforeningernes rolle, Arbejdsmarkedet, Service fra PROSA

Sådan får du kontakt til PROSA

Her kan du se, hvordan du kan få hjælp og rådgivning fra PROSA under den aktuelle corona-krise.

Udbruddet af coronavirus i Danmark stiller krav til alle borgere og virksomheder om at udvise samfundsansvar og følge en række skærpede regler i de kommende uger.

Det får også betydning for PROSAs arbejde i den kommende tid, men vi vil gøre vores yderste for at opretholde et højt serviceniveau for vores medlemmer.

Selv om vores kontorer kun er delvist åbne, kan du fortsat komme i kontakt med os både via elektronisk post og telefon, hvis du eksempelvis har spørgsmål til dine ansættelsesforhold eller har brug for juridisk rådgivning.

Du kan også læse vejledningen fra Fagbevægelsens Hovedorganisation, hvor du kan få svar på mange relevante spørgsmål.

Har du brug for at tale med vores jurister, så opfordrer vi til, at du sender en mail, da der ikke er køsystem på telefonerne i disse dage. Skriv til faglig@prosa.dk

Hvis du har spørgsmål af hastende karakter, kan du træffe vores vagthavende jurister på telefon inden for vores normale åbningstid klokken 9:00-15:00 på telefon 33 36 41 41.

Alle lovpligtige CV-møder og rådighedsmøder er aflyst uden konsekvenser for din dagpengeret. Læs mere om dagpengerettigheder under Corona-krisen her.

Alle henvendelser vedrørende Min A-kasse skal ske til telefon 33 36 41 41, Min A-kasses selvbetjening eller prosa@minakasse.dk

Har du spørgsmål af mere generel karakter, kan du skrive til prosa@prosa.dk

På grund af GDPR udfordringer er kommentarmodulet midlertidigt deaktiveret.