Social medie-strategi for begyndere og let-øvede

Kurset er hands-on, så undervejs udfyldes en model for en strategi, det kan enten være for din arbejdsplads eller for en eksempelvirksomhed.

Kurset er for dig, der gerne vil have styr på det strategiske i forhold til sociale medier og vil have en enkel opskrift at gå frem efter.

Kurset giver dig de grundlæggende redskaber til at lægge en strategi, og forstå de klassiske faldgruber og muligheder der opstår, når man arbejder med sociale medier. Kurset er hands-on, så undervejs udfylder vi en model for en strategi, det kan enten være for kursistens arbejdsplads eller for en eksempelvirksomhed.

Med i kurset følger Katrine Thielke strategimodel og hendes model for indholdskoncepter, i word-format lige til at bruge. Slides medfølger som pdf til fri afbenyttelse, og Katrine anbefaler fem gode artikler man kan læse og være rigtig godt med i forhold til sociale medier.

Underviser
Katrine Emme Thielke rådgiver om kommunikation i den digitale verden. Hun er uddannet på Informationsvidenskab, Aarhus Universitet og har arbejdet i det private, på bureau og i det offentlige med at skabe sammenhæng mellem forretning og kommunikation. Katrine er ekstern lektor på Københavns Universitet i strategisk kommunikation og underviser på DMJX (diplom) i sociale medier.

Praktik

  • Direkte link sendes på dagen pr. mail til alle tilmeldte
  • Webinaret bliver ikke optaget
  • Der vil være pause undervejs

 

Dato

Start28. sep. 2021 17:00
Slut28. sep. 2021 20:00

Sted

Online

link til webinaret offentliggøres senere

Se på kortRejseplan

Pris

MedlemKr. 0,00
Ikke-medlemKr. 525,00
Meld dig ind og deltag til medlemspris

66 ud af 100 pladser tilbage

Kontakt

Lulu - kursus@prosa.dk

Bliv medlem af PROSA

Som medlem af PROSA får du en lang række fordele, som bl.a.

Gratis kurser

Juridisk rådgivning

Faglige netværk

Gode bankaftaler og forsikringer

Læs mere