Lær hvordan du kan håndtere dagligdagens mange opgaver og have dem lige ved hånden, så du altid har et nemt og overskueligt overblik.
Samspillet mellem Outlook, ToDo og Planner gør, at du både kan håndtere egne opgaver, men også dit teams eller et projekts opgaver. Du bliver helt skarp på funktionerne til personlig opgavestyring i Microsoft 365 og lærer at udnytte App’en ToDo på både computer og mobil til at strukturere alle dine opgaver, både de personlige og dem der er tildelt af andre.
Indhold:
Overblik over samspillet i Microsoft 365 omkring opgavestyring
- Opgavefunktionen i Outlook
- Opgavestyring i ToDo
- Nyttige indstillinger
- Oprettelse af lister
- Opgaver på mobilen
- Planner/Tasks i Teams
- Oprettelse og tilpasning af en opgavesamling
- Tildel opgaver til kollegaer, og skab overblik over jeres opgaver
- Se planner opgaver i ToDo
Underviser
Michael Bosholdt har uddannet, trænet og hjulpet mere end 40.000 kursusdeltagere og virksomheder med at optimere deres daglige arbejdsprocesser.