Den første periode i et nyt job kan være overvældende med meget information, nye opgaver og relationer der skal knyttes i en ny organisationskultur. Du skal turde og kunne tage ordet i en række fora og redegøre for din indsats, dine idéer og et projekts forløb.
Du har brug for at kunne forventningsafstemme, med din chef, kolleger og samarbejdspartnere og måske håndtere konflikter på en konstruktiv måde når synspunkter eller modsatrettede interesser mødes.
Workshoppen er skræddersyet til dig, der netop har landet dit første job eller skiftet job. Du får:
- Værktøjer og principper til at forstå din egen og andres personlighed omkring samarbejde og relationer
- Inspiration til at få greb om en ny organisationskultur
- Kommunikations- og retoriske værktøjer til at få dit budskab frem ved møder, i samarbejde og ikke mindst til at kunne forventningsafstemme dine opgaver.
Underviser
Robert Benjamin Andersen har en baggrund som organisationspsykolog og klinisk psykolog gennem snart 18 år. Han har arbejdet i staten som organisationspsykolog, krisepsykolog i Falck,
Idrætspsykolog hos Danish Sports Academy og været selvstændig i 10 år.
Online. Direkte link sendes pr. mail på kursusdagen
Webinaret bliver ikke optaget.